Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Busa i husses byxor.

Av Smilla - 24 maj 2011 01:34

 

En sak som jag tycker om att göra är att hoppa in i min husses byxor när han sitter på toa, det känns liksom lite tryggt där och lukten gör ju att man liksom blir lite groggy. Min matte och husse skrattade gott när jag hoppade i byxorna och min matte hämtade nån grej och det blixtrade i ögonen på mig och här är resultatet av det. Jag tycker liksom att det känns tryggt att ligga här i lugn och ro och filosofera om mina nya huss och bus som jag hittar på varje dag. Det blev en uppståndelse av detta när jag hoppade i husses fillingar, men själv tycker jag att det var en SKITSAK, SLICK PÅ NOSEN FRÅN SMILLA.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smilla - 31 maj 2011 00:48

  I dag åkte jag med min matte och husse till mitt smultronställe vid stranden. Jag tycker att det är så roligt att jaga vågorna, leka med stora pinnar, doppa tassarna och bara göra hundgrejer. Jag njuter i fulla drag och vill aldrig åka hem.  ...

Av Smilla - 29 maj 2011 21:32

  Matte och jag var till blomsteraffären i dag och köpte fina blommor till mattes mamma.   Här är en bild på matte och mig och på mattes syskon och mattes mamma.    Jag låg på en egnen stol bredvid matte och hade det jätteskönt i solen. Det ...

Av Smilla - 28 maj 2011 22:58

   Hejsan alla mina hundvänner där ute i cyberrymden. I dag hade vi besök av mattes barnbarn och hela deras familj och det blev så höga ljud och jag tyckte det var så jobbigt så det känndes tryggast att ligga tätt intill husse. Jag är så blyg och ...

Av Smilla - 24 maj 2011 09:15

   I dag fick jag följa med min husse och matte på bilbingo för första gången. Jag låg så snällt i bilen och lyssnade på en gubbe som läste massa konstiga nummer och min husse och matte hade nå konstiga block som dom satt och skrev i. Jag hjälpte ju...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mig
 söt
 gullig
 fin
 vacker
 busig
 rolig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards