Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Smilla - 24 maj 2011 09:15

   I dag fick jag följa med min husse och matte på bilbingo för första gången. Jag låg så snällt i bilen och lyssnade på en gubbe som läste massa konstiga nummer och min husse och matte hade nå konstiga block som dom satt och skrev i. Jag hjälpte ju naturligtvis till så att husse gjorde rätt och skrev i rätt nummer, tänk allting ska man hålla reda på. När vi satt i bilen så var det massa konstiga tutningar hela tiden, jag trodde ju att dom tutade på mig, men när jag kikade ut genom fönstret så var det så många bilar så man fattade ju inte vilken som tutade och på vem. Husse och matte satt bara och skrev och skrev hela tiden, det är ju faktiskt jag som vill ha uppmärksamhet, så det så.


   Efter ett tag fick jag gå ut och kissa och jag trodde att vi skulle åka hem, men nääärå då sätter dom säg i bilen IGEN och allting börjar om från början. ÅÅÅÅÅÅ tänkte jag nu struntar jag i allting och lägger mig å sover i stället, så det så. Tänk vad människor hittar på så mycket konstiga saker. HA DET SÅ BRA ALLA OCH SLICK PÅ NOSEN FRÅN SMILLA.

Av Smilla - 24 maj 2011 01:34

 

En sak som jag tycker om att göra är att hoppa in i min husses byxor när han sitter på toa, det känns liksom lite tryggt där och lukten gör ju att man liksom blir lite groggy. Min matte och husse skrattade gott när jag hoppade i byxorna och min matte hämtade nån grej och det blixtrade i ögonen på mig och här är resultatet av det. Jag tycker liksom att det känns tryggt att ligga här i lugn och ro och filosofera om mina nya huss och bus som jag hittar på varje dag. Det blev en uppståndelse av detta när jag hoppade i husses fillingar, men själv tycker jag att det var en SKITSAK, SLICK PÅ NOSEN FRÅN SMILLA.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mig
 söt
 gullig
 fin
 vacker
 busig
 rolig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards